Sarah



Onsdag idag, gud vad veckorna går fort :/ Och nu när man inte går i skolan håller man knappt reda på vilken dag det är heller. Man bara är, gör ingenting känns det som. Har försökt sola lite men alla moln är ju i vägen! Så typiskt. På morgonen är det skit fint väder, sen över dagen blir det molningt, sen på kvällen igen blir det klar blått. Men bättre det än att det ska regna.

Sist jag skrev inlägg så glömde jag säga att i lördags var vi hemma hos farmor och grillade. Lillasyster var också med, och gud vad stor hon har blivit :) Hon såg ut som en helt annan bebis sen sist jag såg henne och det var på min student, 1 ½ vecka sen. Tänk vad bebisar förändras snabbt. Hon har blivit så söt. Nu ser hon mer ut som en människa liksom :P Förr såg hon mer ut som en foster.
Idag ska jag vara med Emma, om hon vaknar någongång :P Ska gå på stan och göra lite ärenden som jag MÅSTE få gjort. Ikväll ska jag kolla på mina dans tjejers träning :) Inte samba för det dansar ju jag också, det är en dans som jag inte ska vara med på men det är så roligt att kolla när dom tränar och ser hur duktig dom blir ;) Man kan kalla det Latino-pop typ, lite jazz inspererat är det också.

Min sötunge!

Sarah ca 2 veckor



Sarah 1 månad och ca 3 veckor



/ Viktoria




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0