Liten uppdatering


Nu har jag inte skrivit på ett tag. Jag har liksom glömt bort det :/ :P


Kan börja berätta om midsommar, inte för att det finns så mycket att säga men äh. Jag och Emma var iallafall hemma hos henne en liten stund och bara var. Sen åkte vi till någon fest där hennes låssas brorsa var, och där sög det så vi åkte hem. Jag åkte iallafall hem men Emma träffade några kompisar på stan och följde med dom någonstanns. Jag pallade inte, var så hungrig och trött. Åt med mamma när jag kom hem :) Min midsommar blev ju inte "lyckad", men det gör inget för mig för jag hade ju inget planerat eller nåt så jag hade ju inga förväntningar heller.

I helgen har jag inte gjort nåt speciellt. Jobbade igår och shit vad folk det var! Helt sjukt. Det var väl många som åkte från midsommarfriandet och stannade på vägen och ville ha mat antar jag :P
Idag har jag vart med Adam och vi har inte gjort någonting. Var bara på Ikea en snabbis och åt mat.


Vilket konstigt väder det har vart idag. Kan det inte bara bli SOL&VÄRME någongång!!!?





/ Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0