Sthlm imorgon



Imorse fick jag sova lite längre än vad jag brukar göra nu för tiden. Sov ända till kvart i 11 :) Sen var det jobba 12-19. Efter jobbet skyndade jag mig hem och åt lite, sen dirket till bussen för att åka in till stan och träna. Och nu är jag hemma. Åt yttligare lite när jag kom hem fast jag inte ens var hungrig, men det var så god mat. (Känner mig tjock nu!)
Nu sitter jag här nyduschad och fräsch. Ska gå och sova strax för imorgon ska jag upp vid 7. Drar till huvudstaden med Isabell och hennes kompisar Johanna och Fredrik. Skönt att vi ska åka bil för då åker vi hem imorgon också, annars skulle ju vi ha sovit kvar och då skulle jag behövt sjukanmält mig från jobbet på tisdag. Men nu behöver jag inte det så det är skit bra.. Förlorar inga pengar då vilket är super. Jag menar, vem vill förlora pengar? Det går liksom inte att få för mycket av.


Fick denna bild nyss av Angi. Det är från när vi var hos Mimi innan efterfesten för vattenkriget. Då vi fortfarade var Hp3a :')




/ Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0