Pinsamt



Usch vad Sverige var dåliga igår! Man skämdes ju nästan att vara svensk. Urdåligt helt enkelt! Jag som till och med hade köpt ett blått linne till mina gula shorts för att kunna vara ett bra Sverigefan. Det hjälpte ju inte precis, det var bara onödigt :P

Det skulle ha blivit utgång igår med så blev det inte. Var hemma hos Emma och drack å kika fotboll sen gick vi hem till Max och bara var, prata och så. Sen tappade vi helt enkelt suget att gå ut. Skulle ha vart mer pepp på utgång om vi hade vunnit. För min del var det bra att vi inte gick ut, man sparade ju pengar. Jag är nämligen pank, typ. Vi åkte och åt på Max istället, Max-mat alltså, haha. Sen sov jag och Emma kvar hos Max- människa.
Nu sitter jag här hos mig och väntar på att maten ska bli klar, vilket dröjer ett tag till :S Jag är hungrig!


Adam kommer hit strax och hälsar på :)



/ Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0