Imorgon



Idag samlades vår klass i skolan kl 12 för att göra våra skyltar till lastbilen imorgon. Vi blev klar vid 15 ungefär, men då hade vi ätit lunch där imellan också. Nån äcklig soppa :/ Så efter skolan gick jag, Emma och Angi när på stan och åt Donken. Vi köpte även visselpipor som det ska blåsas i imorgon ;D Sen var det skynda sig hem, tvätta håret, åka till frissan och sätta i löshåret. Så nu är jag fin i håret :) Men på något sätt tror jag ändå att jag är den tjejen som inte ska ha långt hår egentligen. Varje gång jag tar ur löshåret känner jag mig som den riktiga Viktoria igen. Jag tror faktiskit jag passar bättre i kort :P

Nu är Erica hemma hos mig. Vi har nyss gjort oss fräscha inför morgondagen ;P Och nu käkar vi lite chips och ska väl lägga oss snart så vi kommer upp imorgon. Vi ska samlas kl 07.30 i boulongern, så det blir väldigt tidigt upp!
Imorgon är dagen D. Vad ska man göra sen liksom? På måndag kommer man in i det riktiga vuxenlivet med jobb och allt :( Kommer sakna det här med skola, kompisar och allt det runt omkring! Men det ska bli skit kul imorgon ändå!



/ Viktoria





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0