Första måndagen på "lovet"



Ångesten att aldrig gå i skolan nå mer har lagt sig, lite. Vad ska man göra åt det liksom? Man kan ju inte spola tillbaka tiden. Hur gärna man än skulle vilja så går det inte :/ Det är bara att kämpa vidare och jobba tills man är 65. Blä!
Nu skulle det har vart första dagen på sommarlovet om man inte tog studenten i fredags. Gud va lyxigt! Jag vill också kunna säga att jag har sommarlov. Det är det bästa som finns ju.

Idag ska jag vara med Emmi. Vi ska träffa Angelica på stan och käka nåt gott. Och jag lovar att det blir massa prat om i fredags ;P Det känns som när vår klass festar tillsammans blir det som ett BigBrother hus, alltså det blir kaos! Jag håller mig undan så mycket som det går, haha!



Igår kväll hemma i tv-soffan:

Mamma utbrister (fråga mig inte varför): Pulliruskan.
Erik: Var inte det hon som var med i Pippi Långstrump?
Jag: HAHAHAHA
Mamma: Nej, hon heter ju Prussiluskan!





/ Viktoria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0