Dagen efter



Utgången igår var rolig. Tiden gick dock hur fort som helst väl inne på SunCity, kändes som vi bara hann dansa i typ 20 minuter. Men men, tiden går ju fort när man har kul (och kanske inte så nykter)
När det stängde vifta vi runt på stan lite bland allt folk, sen fick jag följa med Elina hem och sova där :)
När jag vaknade upp på hennes soffa imorse mådde jag inte bra. Jag som inte har blivit bakis på jätte länge, men idag slog det visst till. Elina var inte heller så pigg och hon skulle på fest idag igen. Hon skulle ta det lugnt men vad drygt att leka så pigg och fräsch när man egentligen bara vill ligga hemma framför tvn eller bara sova.
Själv måste jag ta en uppfriskande dusch nu. Känner mig skit äcklig. Jag har fortfarande gårdagens smink och underkläder. BLÄ!
Idag ska jag träffa Emma. Ska fråga om hon vill komma hit och kika på film. Har hyrt från Lovefilm.com Vi hyrde 4 st filmer och har fått hem två av dom nu. Jakten på lycka, som är verklighetsbaserad vilket jag älskar när filmer är för då blir det så mycket intressantare att kolla, och Unrest, någon slags skräckfilm som verkar vara en sådan som får mig att bli så rädd så jag tänker och inbillar mig saker i flera dagar.

Nu börjar det regna, vilket är perfekt när man kollar på film.


/ Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0