Då var det dags igen


Nu är det bara peppa inför dans på SunCity igen, hoppas det går bättre idag än i torsdags. Då gick det inte bra för mig! Men som det som var bra var väl att alla var full så det var inte så många som märkte att det gick dåligt. De var ju ändå många som sa att man var duktig. Men det var inte min dag så nej, det var jag egentligen inte :P Haha. Men ikväll ska vi köra järnet ;)

Blir min fjärde dag jag är ute den här veckan :P Fast igår gills egentligen inte för då satt vi bara och smådrack och åt gott bara, men ändå.. Det är mycke för mig ;P Först var vi på Brända Bocken och åt sen drog vi vidare till Berggrenska och satt där :) Det var trevligt fast jag var väldigt trött. Kanske ska berätta vilak jag var med också. Elina, Stina, Emma och Anna :)



Sånna här drinkar är ju farliga. För goda liksom


Anna & Elina



Aja nu ska jag börja göra mig klar ska gå till bussen om typ 40 minuter.


/ Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0