Barrunda



Japp, igår var det barrunda! SJUKT roligt asså! Värsta stämmningen och allting. Orkar inte berätta i deltalj, men lite kan jag skriva :P Vi var hos mig först och förfesta några stycken från klassen, sen bar vi oss iväg till stan och gick till Hangloose där Borgis började sin runda. Efter det var det Solo, Goya och slutligen samlades alla studenter på Slick :D Tyvärr tappade man typ bort alla där inne och det var inte skit lätt att hitta på varandra igen, men kul var det ändå :D Nu är det bara tagga nästa tisdag då det är vattenkrig och efterfest på Hangloose! :)

Idag har jag vart sjukt trött. Somnade på studsmattan ute i solen, det var faktiskit skönt. Sen har jag vart på ätit på McDonald's med Erica och Stefan. Man får äta sån mat dagen efter ;)


image174
Jag och Amanda


image175
Jag och Amanda, igen.


image176
Angi och Dahl är på G


image178
Emmi


image177
Kalle, Erica och Angi


image179
Jag
(men vilken jäkla stil)




/ Viktoria





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0