Arbetsförmedlingen



Jag har vart med Emma på arbetsförmedlingen där vi registrerade oss på en dator. Inom 14 dagar måste vi boka ett personligt möte med någon som jobbar där för att få prata lite om hur det går till och så. Tror inte jag kommer få ett riktigt jobb med hjälp av dom men det är ju ändå alltid bra att vara registrerad där :P Så man har det gjort liksom. Jag har ju mitt extra på McDonald's så länge. Vill helst komma där ifrån nu. Men jag måste ju ha något tills jag hittar nåt annat, annars klara jag mig aldrig. Någon som har ett jobb till mig? Haha
Efter vi var klar på arbetsförmedlingen gick vi och åt lunch på Geroge. Kilda in på H&M en snabbis också. Sen tog jag bussen hem och nu är jag hemma. Jag och mamma ska åka och byta färg på min resväska jag fick av henne i studentpresent och sen måste jag sola solarium, färgen håller ju på att försvinna på mig vilket inte är bra.

Ska väl åka in till Emma igen lite senare :) Ska bara fixa allt först. Får se vad vi hittar på för bus ;)





Sminkväska från H&M
Herbal Essences, Shampoo & Balsam
Brush från H&M


/ Viktoria







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0