Ännu en varm dag


Det gick mycket bättre att dansa igår än i torsdags :) Men lika jobbit och varmt var det. Shit asså! Vi bytte om och var kvar där efteråt, och man hade värsta eftersvettningar typ haha, det var helt sjukt! Min klänning vart till och med blöt :O Äckligt som tusan!!
Jag har vart och solat och bada med Emma på fjärran idag :) Massa andra människor också, men dom kände inte jag, bara Emma. Haha. Så till slut gick jag och satt mig med Salle och Max, dom är iallafall mer min stil på folk att umgås med om man säger så :P Dom är så roliga! Sen var det typ bara småbarn där :/
Har nyss ätit fetaost, sallad, potatis och rostbiff, jätte gött :) Nu ska jag ta en dusch, måste bli lite fräsch känner jag.

Det här är det ända jag behöver när jag solar



Imorgon är det brännboll för alla studenter. Är inte skit taggad eftersom vår klass varken har kommit på vad vi ska klä ut oss till eller ens när vi ska träffas. Vi är verkligen sämst på att planera :P Inte bra egentligen men så är det. Jag har alltid hamnat i klasser där ingen tar tag i saker och ting förren sista sekunden, varför är det så?



/ Viktoria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0