Stek


Det blev inge Sthlm igår. Isabell blev sjukare än vad hon redan var, så det var lite synd. Men istället blev det lite shopping här hemma :) Var på Ikea med bror och mamma. Jag köpte en lampa. Inte för jag behöver den nu egentligen men jag är bara tvungen att ha den när jag flyttar hemifrån, haha. Sen var jag på stan med Adam också. Vi lämnade in min klocka som jag fick av pappa i studentresent för den var lite för stor, men istället blev den lite för tajt så jag ska lämna in den igen :P Så köpte jag en klänning och vanlig kofta på H&M. (Lägger upp bilder imorgon) Sen åkte vi hem till honom. Den var riktigt kolla-på-film-väder igår, så vi laddade ner två filmer som vi kollade på. Gone Baby Gone och Saw IV. Gone Baby Gone var bäst av dom. Den var också verklighetsbaserad vilket gör den ännu bättre! Saw var som vanligt allmänt psyko. Alltså dom/den som gjort filmen kan inte vara frisk!

Idag har jag jobbat 15-21.30. Jobbar även imorgon 17-22, så då hinner jag sola på dagen eftersom det ska bli fint väder imorgon sägs det :D Wohow, äntligen!


Bästa reklamen just nu, HAHA!






/ Viktoria ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0