Utgång


Ja, det blev utgång till slut ändå. Ska ut med Amanda :) Jag har haft träning och hon har haft match så tyvärr hinner vi inte tärffas innan vi ska på krogen. Båda ska fixa sig och dricka hemma hos sig själva så ska vi ses på stan. Haha känns lite knasit men va tusan det är ju nödfall :O
Kom precis hem från träningen, eller jag har faktist hunnit duscha också ;P Nu ska jag skynda mig att göra mig iordning för jag ska gå till bussen om en timme.


Amandis på min studsmatta!




Måste bara säga en sak. När jag satt och väntade på bussen efter träningen såg jag ett par i 55-60 års åldern som kom cyklandes. Han skjutsade henne på pakethållaren, hur gullit såg inte det ut?! :D Sen klev dom av cykeln och gick till en uteservering. Mys!


Ha en bra kväll för det ska jag iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0