Efterfest på eran balkong



Igår blev det utgång med jobb gänget igen, fast mer lyckat igår än sist för då blev jag fruktansvärt dålig och det var inte kul! Men igår blev det bara två drinkar och en öl :)
Det blev efterfest hemma hos Remi och alla slocknade där också :P Här kommer några fina kort på mina vänner som sover. Lite elakt men aja sån är jag ;)


Emilie L, Christian och Sanna (hon jobbar inte med oss)

Emelie E och Emelie L

Krister och Frida



Skriver en bättre uppdatering senare. Nu ska jag fortsätta sola och även äta en bit mat.

/ Viktoria

Kommentarer
Postat av: frida

christer och frida ?!? det där vill jag höra mer om haha :P

2008-07-10 @ 21:41:12
URL: http://carlssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0