Arbetskamraterna & jag



Ikväll blir det utgång igen, med mina arbetskamrater ;) Fast bara några av dom, vi är typ 6-7 st som ska ut och vi är ca 53 ansällda :P Så som sagt, några av oss ska ut ikväll och det ska bli skit kul :D Synd bara att jag börjar jobba kl 9 imorgonbitti :/ Måste ta det något lugnt ikväll, haha. Vi ska först träffas hemma hos Emelie tror jag, eller Remi? Inte bestämmt än men båda bor i stan iallafall så det är nära till korgen sen. Hangloose ska vi till :) Hoppas det är mycket folk ikväll! Fast i och för sig går jag ju ut med ett härligt gäng så det kanske inte göra så mycket om det inte är mycket folk ;P Jaja, men kul ska vi ha iallafall! McDonald's power. HAHA

Ha en bra kväll alla! :)



/ Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0