Ännu en dag med fin väder




Jag och Adam har vart ute hela dagen så jag hoppas att man har fått lite mer färg.
På förmiddagen så gick vi hem till han, typ 3 km. När vi kom hem till han gick vi direkt ut med Leo. Vi gick till ett ställe där han kunde bada. Han är hur söt som helst när han badar och han gillar det verkligen. Svansen viftar hela tiden :D Sen gick vi till pizzerian och åt mat och satt även då ute i solen :) Efter det cyklade vi och hämtade Adams cykel på ett ställe där han gömde den inatt när vi hämtade upp han på vägen hem från stan. Han orkade inte cykla ändå hem när han visste att han kunde få skjuts så då gömde han den i skogen. Som tur var stog den kvar idag fast den var olåst. Men det var ju ett himla bra ställe han hittade att gömma den på också så ;) Sen cyklade jag hem för att hämta pengar, var hos frissan klippte topparna, åkte hem å hämtade kläder och sen till jobbet där jag fick sluta 45 minuter tidigare :D Det händer liksom aldrig att man får sluta tidigare (det har hänt en gång förr = två gånger på 7 månader) så jag blev bara glad eftersom jag ska upp imorgonbitti och jobba igen. 11-15 imorgon, skön tid.




 




Denna lilla kotte var på vår baksida igår natt när vi kom hem och jag misstänker att det är just han/hon som brukar bajsa på vår altan :P











Nu ska jag gå och lägga mig och sova! Godnatt alla, hörs imorgon!


Förresten.. Utgången igår blev bra :)

/ Viktoria





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0