Virus dator :@





En sak kan jag lova.. min dator lever sitt eget liv! och den lider av VIIIIIRUS!! 



Idag har jag vart i skolan som alla andra onsdagar. dagen gick fort och bra :)
Efter skolan åkte jag hem och åt en macka och hittade paket med kläder som jag beställt från H&M :D 
sen tog jag och ida bilen och åkte till stan och kikade lite. det första man gör när man kommer till stan är att alltid gå in på H&M och kolla.. och som vanligt hittar man alltid någonting man vill ha som man egentligen inte behöver :P men jag höll mig för att inte köpa något onödigt, så jag köpte två saker jag beövde ;P det var en vanlig lila t-shirt och en hårnypa :) jag mena t-shirts kan inte få för mycket av, dom är praktiskt ;)  t-shirten kostade bara 49:50 kr på rea och hårnypan 14:50 :) det var bra! 
efter vi kollat klar så gick vi och fikade, fast det blev lite mat också. jag åt bakad potatis med räkor och sallad. Jätte gott! :D till efterrätt blev det kladdkaka. så nu är man 5 kg tyngre känns det som :P
det var kul att träffa ida igen! det var läängesen vi var med varann. jag har ju skola, jobb och träning.. hon har sitt jobb och även håller på för fullt att söka nytt ;P så vi har fullt upp vill säga.
Appropå träning! jag har träääningsverk i låren idag sen träningen igår, haha :D men det är skönt.. känns som man har presterat lite då ;)


Kläderna som kom i paketet idag var en klänning, tunika, gråa leggings och ett vanligt svart linne.
har bara bild på tunika och klänning.


image60 

image58
Visst är den fin!? :)




Imorgon är det praktik, igen! dagarna går så sjukt fort. så är det träning också, om inte pilar jobbar förstårs. men hoppas inte :D vår nya dans som vi började på igår var så rolig! :D snacka om rumpdans ;) kul kul kul! så blir man såå glad av muskien! Lööööv to daaance !!


/ Viktoria ♥
















 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0