Sjukling :/



Igår efter praktiken åkte jag direkt till skolan för jag skulle hämta en bok eftersom vi har prov på måndag. när jag kommer fram så har jag såklart inte skkåp nyckeln med mig. men kom ändå på att jag inte ska till skolan på måndag för jag ska ju operera mig :/ usch, jag vill inte. skulle inte vara lika hemskt om jag inte visste hur det var, men nu vet jag ju det eftersom jag gjort samma sak en gång tidigare. usch & fy!
När jag åkte hem igen så höll jag på somna på bussen, sen när jag gick från bussen börja jag känns mig febrig, bara så där helt plötsligt. så när jag kom hem tog jag mig ett bad och sen la mig i sängen och somnade. sen när jag vaknade var jag helt kokhet och kännde mig jätte sjuk. frös och var jätte varm på samma gång. 

Imorse när jag vaknade var det samma sak, men nu känns det bättre kanske för att jag tagit ipren men hoppas inte.. hoppas jag blir frisk tills imon. Jag ska ju jobba i helgen, vill inte förlora massa pengar :( så ska jag ut med angelica och erica imon också. jag vill inte vara sjuk nu!

Idag skulle jag ha gymat med adam, var ju så längesen jag gjorde det nu. men kan inte på grund av denna sjukdom. bläää blää! men han kommer hit efter han gymmat :) !! då blir det chips jag grejer framför tvn. Let's dance ;) som adam inte gillar så mycket. - men du får stå ut! ;P


Nu har viruset på msn satt igång igen! :@ ta inte emot något om jag skickar, för det är virus!



image61
Ge mig sommar!


/ Viktoria ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0