Sista terminen, vårtermin 2008



Jag och angelica var på Förtrollad igår :P haha, den var rolig! erica kunde inte följa med för hon har lite brist på pengar ;P



Första dagen i skolan idag efter det sköna jullovet. var ju sådär jätte uppskattat från min sida :P och nu känns det att man börjar närma sig slutet ;) men vad ska man göra sen?! :/

2008, då kommer det hända mycket saker känner jag på mig :) det blir ju heldel jobb och skola.. och träning såklart. nu blir det massa studentfester, och studentkryssning 11/5 fick vi reda på idag :) och balen skulle visst vara 24/5. så är det ju vattenkriget och barrundan också :D men det är ännu närmere slutet :P
men före allt det kommer jag få en lillasyster! :D om allt går som det ska vill säga. och det hoppas jag det gör den här gången :) 27/4 är det meningen att hon ska komma till världen :) då kommer hon vara med på min student :D sen så kommer ju älskling fylla 18 också i år ;D i april. då kommer han bli lika stor som mig ;) hehe.

I sommar hoppas jag på att det bli mycket dans! karnevaler och uppträdanden :D tydligen sista året som cityfesten kommer vara, och det betyder att det är sista gången för oss att uppträda där :( vår största show.
och jag hoppas hitta ett nytt jobb i sommar också också :P så ska jag åka utomlands med adam :D och utomlands med vänner också! så hoppas jag att man kan dra ihop ett gäng och åka neråt i sverige på lite semester! många som har körkort nu ju, så det skulle vara perfekt ;)



Idag efter skolan har jag inte gjort nånting.. har blivit förkyld och nu väntar jag bara tills jag får feber, för det känns som det kommer smygande.
kollade typ nyss klart på Victoria's secret show 2007 :D det var i söndags när jag jobbade så jag missade, men idag var det visst igen :D vilken tur jag har! dom är ju så snygga :O

speciellt Alessandra Ambrosio!
image56 
:) jag vill också se ut sådär!



Imorgon börjar praktiken igen. Får se hur jag mår imon då. så har jag träning imon också :) om jag inte kan vara med och träna ska jag iaf åka dit och kolla.



/ Viktoria







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0