Löööv to dance!


Praktik idag, fick hur mycket varor som helst :O Höll på hela dagen med att packa upp, galja och prismärka. Vi blev percis klar när jag slutade. Timeing! Helene som jag jobbar med, hon åker till thailand imon! :/ FUSK! jag vill också dit! det är min dröm just nu! men nu håller jag och Ida på att planerar en annan resa som ska bli av i mars ;) jag hoppas den blir av, den måste det! - så få inget jobb i norge ida! ;D vi ska nämligen åka om ida inte får jobbet.. så jag hoppas så klart att hon inte får det ;P tror inte hon vill nu egentligen heller.. - du har ju redan ett jobb här hemma gumms! :D vi ska till Paris!! xD Bonjour! Fatta, naaajs! 

Idag har jag tränat! :) det var jätte roligt idag! började på en ny dans, igen :P mycket att komma ihåg nu, och MER blir det :O men kuuuuul såklat ;) man blir såå glad av muskien. men jag kan blir sur också om jag inte lär mig rätt på en gång. har typ inget tålamod jag inte :P 
Vi har visst redan blivit tillfårgad att vara med på karnevalen i Karlshamn i sommar! hoppas hoppas! fyfan vad kul vi hade där :D men då ska jag komma ihåg strumpbyxorna denna gång ;)
Till allt folk där ute.. börja dansa! Man mår bra av det, man kopplar ifrån allt annat för en stud och lever sig in i dansvärlden. man behöver inte vara skit bra heller, ha bara kul då blir det bra till slut! :)

image65        image66

Sista tärningen innan stora scen ;)             Vår mysiga danslokal! Gillar att den inte är vit och tråkig.
Man var jäääklit taggad där!                          Mycket färg med alla dräkter! :D




Köpte två tröjor och ett halsband idag på B.young. (min praktikplats) alltid ska man gå hem med något nytt i väskan därifrån. Jag har köpt hur mycket kläder som helst som två sista veckorna. men nu måste jag sluta med det! ska spara till Paris och resor i sommar :)

image68 Halsband Gemini 199 kr

image69 
T-shirt/tunika ichi 199 kr. Rea 100kr 
   image70
 T-shirt ichi 199,50 kr. Rea 100 kr.


Lite vanliga vardagskläder behöver jag, och nu fick jag ju de :)


/ Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0