I like Gynning!



Idag har det vart en sköning dag :)
Sjukanmälde mig imorse på grund av den äckliga oprationen igår. måste ju vara hemma och läka ihop lite :P men imon ska jag gå i skolan igen. kommer nog inte kunna äta så bra så jag ska ta med mig en stooor drick yought! :D hehe.
Jag har bara tagit det lungt idag! duschat och använt peeling, städa undan lite kläder på rummet, suttit lite vid daton åså :) kl 15 var jag hos frisören och klippte topparna. jag färgade ögenbrynen och ögon fransarna också :)
jag älskar känslan man har efter man vart hos frisören, man känner sig som ny! om det blir bra förstårs, annars är det inte så rolig känsla :P och nyss var jag och solade :) tog en liten promenad dit och hem igen. vår träning var insätlld idag, igen :( så då fick jag dåligt samvete om jag skulle cyklat, därför gick jag :P hehe. igen har ju dött av det vad jag har hört.

Fick mitt lönebesked idag! mitt första :D jag måste ha räknat ut väldigt fel hur mycket jag skulle få för jag fick 1000 kr mer än vad jag hade fått det till.. det var naajs! ;D jag lägga in pengar på mitt sparkonto och så ska jag lägga in pengar på ett konto som jag sparar tills i sommar när man ska resa :) får inte så mycket över sen men jag får ju studiebidraget också, så jag klarar mig bra.

Nu sitter jag här och målar mina naglar röda :P sen ska jag nog gå ner och äta nudlar. sen är det bara vänta på att "I huvudet på Carolina Gynning" börjar. det var så jäkla kul sist, haha. så är hon ju så fin :) har inte gillat henne förr, men hon är så rolig, so i like her now :D mycket också för att hon skippar sina sillisar, det är bra gjort av henne! :D mycket finare utan sånt skit :P

image63
:)


adam kommer till mig efter hans träning.. han ska sova här :)

/ Viktoria ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0