äntligen ledig!


Ooo herregud! nu är jag trött. har jobbat så mycket den här veckan, men korta pass som tur är. de är väl så man får börja när man är ganska nylig nybörjare :P har jobbat måndag (nyår), onsdag, torsdag, fredag, lördag, och idag, söndag. puuh! men PENGAR blir det :D det behöver jag.. alltid! :P
jag tog med mig en el natcho idag hem från jobbet. shit vad god den va! :O måste köpa en sån snart igen! :) haha.

imon är jag leeeediiig :D då ska jag gå på stan med erica och angelica :) mina tjejor! vi ska kika runt lite och ta en fika också :) så måste vi bestämma när vi ska ut nästa gång också! det var ju så himla kul sist :)
men först, kl 10.00. ska jag till tandläkaren och få tandställning på undertänderna :/  aja, har du de uppe så då kan jag lika gärna ha det nere också :P och fatta snygg man kommer bli när allt är klart med den ;D haha. jag ska le som aldrig förr! i hela mitt liv :D


Angelica                                                            Erica
image54      image53

dom är guld!



på onsdag börjar skolan igen :/ tungt! men det är sista terminen så det är bara att kämpa på.. det lönar sig ju i slutänden.. jag mena, med studenten och allt ;D


älskling kommer hit och sover med mig snart <3



/ Viktoria ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0