Nu funkar det!


Det har vart något fel på min blogg så jag har inte kunnat skrivit något. men nu funkar det igen :)


Idag är det första dagen på lovet. blir inte så mycket till ledighet för mig eftersom jag är ledig 2 dagar på dom här 9 dagarna vi har sportlov :S men jag jobbar inte så långa pass så det funkar bra ändå :) får ju pengarna jag tjänar in nu nästa månad och då är jag i Paris, så det är inte helt fel. då är det snarare totalt värt det :D
har jobbat hela helgen och idag, imon är jag ledig, jobbar onsdag, ledig torsdag och jobbar fredag, lördag, söndag :P sen är det skola på måndag igen. menadas jag jobbar och sliter här hemma är ida och frida å thailand :O dom åkte i lördags och kommer hem den 16:de mars.. jag och ida åker till Paris den 18:de :P hon kommer vara så slut efter allt resade sen. - men det kommer vara värt det gumman ;)
känns som jag måste pumpa solarium här hemma för att inte känna mig som ett levande lik när vi går där på gatorna i Paris ;) och jag kommer inte ta någon bild när ida är bredvid mig ;) haha! det är sjukt vad bruna båda hon och frida kommer bli! jag är avis! :O (jag solade solarium senast imorse, höhö)

Just nu sitter jag hemma hos adam :) han är på träning, så då passar jag på att uppdatera lite. lite ensamt att sitta här. imon ska vi gå på stan och kika lite. ska hämta ut mina skor som jag lämnat in för omklackning. fy! pengarna kommer rulla nu :/ fick lön idag men den kommer ta slut lika kvickt som jag fick den. köpte en ny skinn jacka, så ska jag betala omklackningen. sen har jag två sker jag ska betala på b.young som jag tog hem, en tunika och ett par örhängen. sen ska jag spara 2000 kr tills jag och ida ska åka. och utgång på torsdag. så aa.. därefter var pengarna slut. usch usch! ibland skulle man vilja kunna trolla.

Skulle verkligen behöva färga min utväxt nu.. men som sagt. inga pengar :( det ser mörkt ut för mig just nu, både i håbotten och i plånboken! :/


Efter den efterlängtade resan blir det till att spara till en efterlängtad tatuering :) wiihii!

image81


Imon är träningen inställd, så jag skulle behöva gymma istället :) ska fråga adam om han vill.


Vi hörs!


/ Viktoria ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0