jobb, jobb och åter jobb!


Gissa vad jag ska göra idag? jobba. hade tiden 16-21, men ska nu stället få jobba 16-23.30. Diana var sjuk så jag tog hennes stängning för att vara snäll :) blir aldrig som man tänkt sig när det gäller det där jobbet, men hoppas jag får rast iallafall!

Idag har jag vart på köpis med erik och mamma. vi kikade lite sen åt jag och erik på sibylla. chickenbits och pommes. smakade inte sådär jätte bra :S så har jag solat idag också :P blev lite brun faktiskt ;) haha, det behövs!
och nu sitter jag här och gruvar mig inför kvällens arbete.. men kommer tjärna runt 600 och det behövs ju alltid.
jag kommer somna skönt inatt när jag vet att jag är ledig imon! istället för jobb blir det träning och utgång :D det ser jag mycket fram emot!


/ Viktoria ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0