I find it !!



Jag har hittat dom!! ett par byxor som angelica har som jag blev helt jävla såld i efter jag lånat dom.
halva priset ;) fast jag har silverknappar på mina, hon har guld :P så är hennes tyg lite annolunda också tror jag. men men, det är nog dom ända byxorna jag kunde hitta som var mest lik dom kan jag lova :D snyyygga! det är Fornarina btw.. Love it!  dom sitter så bra på rumpan! är kräsen för sånt förstår ni :P jeans måste sitta perfekt där bak! och då är fornarina bäääst för mig!


Idag har jag vart på praktik. jätte seg dag för det hände ingenting :S men nu är jag hemma iaf :) ska raka benen nu sen ska jag pallra mig ner till solariet. måste raka benen före annars känns det som man tar bort all färg om man rakar dom efteråt, haha.
kvart över åtta är det bio som gäller :) jag fick det som alla hjärtansdag present av adam igår <3 Cloverfield heter filmen vi ska på :)

imon blir det utgång med erica :) kanske ska jobba på dagen också, men bara kanske. dom skulle höra av sig idag om dom behövde hjälp :) sen blir det inte nån utgång förrän torsdag på lovet! tagga! då är det slick som gäller! :D



image79 CLOVERFIELD



ha en trevlig kväll!


/ Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0