Helg



Idag har jag vart på praktik. fick sluta lite tidigare så jag skulle hinna hem innan jag skulle börja jobba. Så jag har jobbat hela dagen idag kan man säga. först på B.young och sen donken :P från 10.00 - 21.00, fast minus en timme där imellan nånstanns för då var jag hem och åt och sådär :) men jag tycker jag har vart duktig iallafall!
har nyss ätit lite och nu ska jag ta en efterlängtatd dusch, sen kommer adam och ska sova här :)

Imon jobbar jag 12-16. lagom tid :) sen ska hem och göra mig i ordning, träffa erica på stan, åka hem till henne och sen utgång :) fast jag ska vara nykter, eftersom jag ska upp och jobba på söndag också. men det kan ju vara kul ändå, eller hur? jag kan faktiskit dansa nykter också :D
men man kan säga att helgen består av jobb, jobb och jobb :P och lite kuligheter ;) men skönt med helg ändå!

Jag kom på att jag har nog inte skrivit när jag och Ida ska åka till Paris.. vi ska åka 18-28/3 :D shit va kul vi ska ha!
Lite häftigt att testa på utelivet i Paris liksom.. tycker jag iaf! ;P när jag kommer hem därifrån är det bara en månad kvar tills lillasyster Nemi föds :) mycket att se fram emot! sen är det studentkryssning och grejer också ju :D

ååh! jag måste hitta dom där fornarina byxorna jag fick låna av angelica förra veckan.. jag måste ha sånna! jag älskar dom! skiter i om dom är använd av en annan, jag måste köpa sånna :O så är det bara.


Vad ska man ha för kläder imon då.. hmm? :P


image76

Lite tjejor :)





/ Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0