29 februari


Igår på min lediga dag var jag hos frissan och färgade utväxten. äntligen! mamma var så snäll att hon betalade det fast stor brist på pengar. men det är bara för hon är bäst :D
sen hade jag tärning, men jag var så jävla trött efter jag jobbat till 00.30 på natten så jag kollade bara på en liten stund sen åkte jag hem och gjorde mig klar för utgång :)
utgången va jätte kul :) dansa dansa dansa! jag säger bara: SLICK!
jag, angelica och antonia var först hemma hos mig ett litet tag, sen gick vi till pontus och var där en stund. skulle ta 10 i 11 bussen till stan, men någon sån gick det inte nu på vardagar :S så det fick bli taxi.
mamma kom och hämtade mig och skjutsade mig till adam. jag sov där :)

image82



Idag ska jag jobba :/ 16.30-20.00 så det är ändå lugnt. sen jobbar jag lördag och söndag också.. drygt! och sen på måndag är det skola igen :P som tur är så är jag inte ett dugg bakis idag, lite trött bara. skulle vara hemskt att vara bakis och jobba :O bläsh!

Min lillebror var på parkbadet idag och slog ut framtänderna :/ fast han vet inte om han slog ut dom eller inte. tandköttet är helt sööönder! men han kan se en tand sticka fram lite från tandköttet så den har nog gått av. men den andra är helt borta. han tror att den liksom åkt upp mot näsan för det är jätte hårt om man känner där :S jätte synd om han. så nu har mamma och han åkt in till akuten. får se hur länge som är borta.
hans otursdag, 29 februari. tänk om det inte vart skottår i år, då skulle det vart den 1 mars idag och då kanske det aldrig skulle hänt.



/ Viktoria




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0