Osundare än osundast

Hur kul liv har jag just nu då? Vaknar kl 12 på dagarna (om jag ska jobba tidigt), äter en sen frukost, mår illa efter det. Blir hungrig ganska så snart då jag inte alls är sugen på något annat än pizza eller kebab. Sitter framför tv, diskar. Remi jobbar. Så har jag blivit så jävla lat också! Jag blir arg på mig själv men inser att vad ska jag göra, jag orkar inte göra något åt det iallafall? Jag är trött heeela tiden och tycker det är jobbit att gå från vardagsrummet ut till köket. Verkar ha blivit hurtig av mig jag.. Eller inte. 

Tänkte gå ner i tvättstugan nu och boka tid. Vi har mycket tvätt. Och det kommer väl dröja några dagar tills man får en tid :/ Tusan också! Ska även gå ner på stan och lämna tillbaka filmen vi hyrde förra veckan och köpa mig en stor chokladkaka. Och köpa pizza eller kebab ska jag också göra. Nej jag vet, kebab pizza, då får man ju både och. Jag är såå nyttig.

Kommentarer
Postat av: Deafeem

Hahaha Verkar som att du har fått lite dåliga vanor?

2008-12-16 @ 02:07:39
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0