Julklappar ska inhandlas i sista minuten


Sitter hemma hos mamma nu. Hon kommer hem om typ 5 minuter och då ska vi åka upp till köpcentret och köpa lite julklappar. Jag vet inte vad jag ska köpa. Men något lär det väl finnas? Ska köpa till Remi och bröderna. Killar dessutom.. Mycket svårare än att köpa nåt till tjejer. Jaja får väl se vad det hittas på. Vad ska man köpa till en pojkvän som inte vill ha någonting?

Imorgon är det julafton. Dagen börjar med att jobba några timmar och sen ska det firas hemma hos mamma :) Det blir jag, Remi, mamma, jonas, erik och morfar.


Snygg bror!


Det här är ett gammalt inlägg från i förrgår som aldrig uppdaterades :P Har leget i utkast såg jag nu. 


Kommentarer
Postat av: anonym

din bror är jätte snygg! är han 94:a?

2008-12-28 @ 22:31:33
Postat av: Anonym

ja det är han

2009-01-01 @ 02:05:20
Postat av: amanda

haha ja verkligen! :)

2009-01-09 @ 13:06:42
URL: http://amandddda.blogg.se/
Postat av: Andrea

Jah, snygg bror indeed!

2009-01-15 @ 20:06:24
URL: http://puffmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0