Jag flyttar in


Remi åkte precis till jobbet så nu är jag ensam hemma. Ska ta mig en dusch nu sen ska jag packa in alla kläder som jag hämtade hemma igår in i gardroben. Nu har jag alla kläder här :) Eller typ en tredje del är kvar hemma men det är sånt som jag inte använder just nu. Jag har flyttat in här nu. Bara en egen nyckel som behövs nu, sen bor jag verkligen här :P Tyvärr bor vi inte helt själv än. Han delar lägenhet med sin kompis, men så länge ska det inte ta tills vi skaffar något eget. Och då blir det ännu mer på riktigt :D Kul kul!
Ska hem till mamma idag och hämta hårfönen som jag glömde igår. (Den som jag egentligen skulle hämta igår men det blev alla kläder isätllet) Stannar där ett tag och umgås också förstås. Ska försöka hinna sola och handla lite också.
Ikväll ska jag lägga mig tidigt eftersom jag ska upp till tandläkarn kl 08.45 imorgon bitti. Dom kommer säkert ringa och fråga om jag kan jobba imorgon så då vill jag vara utvilad inför det också. Nu gäller det att jobba och tjärna pengar så man kan nå dit man vill :)


/ Viktoria ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0