Inte utan er


Oj, det var längesen jag skrev nu. Men man har inte tid när man jobbar. En annan sak man inte hinner är att ta kontakt med sina vänner, det bästa man har. Usch, jag måste bli bättre på det! Det är så, man jobbar och när man är ledig njuter man av att inte göra någonting, bara vara hemma och ta det lugnt. Det är typ det skönaste som finns, att inte göra någonting, att bara vara. Men det måste bli en ändring på det, jag får sluta att bara vara helt enkelt. Jag måste ta vara på det jag har, mina kära vänner. Vad skulle man göra utan dom? Dom är guld värda!


I lördags var vi hemma hos Frida. Mcd gänget. Vi satt och drack och bara umgicks. Istället för att gå ut på krogen gick vi till Max och åt istället. Sen gick alla hem till sig. Hur kunde vi äta hos våra kunkurenter? ;P Haha.
I söndags var jag på besök hemma hos pappa. Fick träffa lillasyster Sarah som har blivit så gooo :) Hon börjar gilla mig mer nu. Förut bara skrek hon när jag höll i henne men nu börjar det gå bättre. Hon måste ju lära sig att tycka om storasyster :P
Igår jobbade jag, idag är jag ledig. Men Remi jobbar idag. Jag ville att vi skulle vara ledig tillsammans. Vi kommer nämligen inte vara det på jätte länge nu :( Fast vi fick ju hela helgen ledigt tillsammans men ändå den gick för fort.


Sötaste gullungen min



Eftersom jag skrev i början av inlägget om mina vänner så får dom en extra hälsning nu.
Alltså det är ingen som har sagt till mig att jag är dålig på att ta kontakt eller så, jag känner bara själv att jag är det. Jag ska börja ta vara på er mer :) Jag vill aldrig vara utan er.


/ Viktoria

Kommentarer
Postat av: Lina

var inte du tillsammans med adam?

2008-08-19 @ 18:19:15
Postat av: viktoria

Svar Lina: Jo jag var, jag är inte det nu längre.

2008-08-19 @ 18:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0