jobb, handling, städ (och utgång?)


Dagen började med att klockan ringde kl 06.45. Jag och Remi hade tvättid kl 07. Tog ett tag innan vi vaknade till. Men till slut tog vi oss upp. Vi la bara tvätten i maskinerna sen gick vi och la oss igen tills vi skulle ner i tvättsugan igen. Sen åkte vi iväg till jobbet. Andra gången Remi jobbar dagtid, annars jobbar han bara eftermiddagar/kväll. Så ni kan ju tänka er hur trött han var imorse när han liksom är van vid att sova till 13-14 nånting sånt. Inte För att jag var skit pigg heller, men han gick nästan i sömnen :P
Idag jobbade jag bara 11.30-15 :) very nice. Men dock kom jag 10 minuter försent för bussen åkte bara förbi oss :O Men Remi kom inte försent för han började kl 12, och tur var väl det! ;) Han jobbar till 21,. När han kommer hem ska vi göra oss klar sen kanske vi ska ut :D Hoppas! Jag vill jätte gärna men han vet inte om han orkar.
Efter jobbet tog jag en sväng in på Coop och handlade lite frukost. När jag kom hem tog jag reda på tvätt occh disk. Städade även vårt sovrum och det blev en viss skillnad kan man säga.

Före






Efter



Jag vet det är inte så jätte snyggt fast det är städat, men vi ska ände flytta snart så det känns onödigt att köpta massa saker före.
Vi ska faktiskit på visning på lördag kl 13. En lägenhet på Brynäs :) Hoppas den är fin så vi kan ta den!


Och nu för typ 10 minuter sen kom jag hem från solariet. Tog en liten promenad dit. Ska hoppa in i duschen nu sen ska jag väl laga nåt att äta.

See ya!


/ Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0