Uppe med tuppen



Idag kära läsare är jag uppe tidigt. Iallafall tidiagre än vanligt. Klockan var inställd på halv 9 idag och inte typ 12 som den brukar vara nu förtiden. Jobbar ju oftast kvällar men hela den här veckan har jag bara dagspass. Det blev inge ledigt för mig idag, men kanske imorgon istället. Hoppas hoppas hoppas! 
Nu sitter jag och äter frukost och håller på göra matlåda samtidigt. Korv och spagetti.. Inte det roligaste att äta men lättast att göra. Har inte tid att tillaga något annat nu :P 
Pojkvännen ligger och sover. Han är ledig idag, fusk! Och imorgon också därför skulle det vara skit bra om jag också fick vara det så vi får en ledig dag tillsammans som vi inte kommer ha på ett tag framåt. 


/ Viktoria ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0