Så gick det



Ja, det gick som det gick. Flipp eller flopp? Mer flopp än flipp för min del iallafall. Det kändes inte bra men alla andra tyckte det var bra och det var väl tur det. Om dom inte säger så bara för att vara snäll då, men det får vi hoppas att dom inte gjorde :P Nu är det bara tagga nästa år, för detta var inte sista året som komunen hade sagt.. Det blir mer cityfest! Wohow :D
Kan säga att jag är så sjukt trött nu! Ska lägga mig och sova ett litet tag sen ska jag upp igen och åka till mitt andra hem (till Remi alltså) efter han har slutat jobbet. Jag skulle gått ut med danstjejerna ikväll var det bestämt men som jag är så trött. Vi ska ändå ut på fredag tillsammans :)
Imorgon skulle man igentligen vart ledig men jag tackade ja till att jobba. Lika så på fredag. Kanske dumt men pengarna behövs ju!

Ska packa innan jag lägger mig och sover ett tag.



/ Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0