Räkan



Jag är så jäkla röd i ansiktet efter att jag solade igår :/ Alla gäster på jobbet måste trott att jag skämdes hela tiden. Men alla som jag jobbade med fick reda på hur det egentligen låg till iallafall :P
Jobbade 11-30-16 idag och nu är jag ledig heeela helgen :D Är hemma hos mamma nu en snabbis. Hade fått mitt nya bankomatkort hem skickat hit. Ska åka hem snart, duscha och gå och lägga mig en stund.

Det blev utgång för mig och Remi igår iallafall :D Jag hade kul! Det har man alltid när man är ute med han. Vi bara dansade hela kvällen. Just how we like it ;P
Vi ska inte på vising av lägenheten imon. Hon som bor där är bortrest så det blir nångång i veckan istället som vi går di och kollar. Om vi vill ha den så är inflyttningsdatumet 1 november. Hoppas den är fräsch!


Så här ser den ut








/ Viktoria

Kommentarer
Postat av: Farsan

Ser ju bra ut på planritningen, onödigt stor som sagt.

2008-08-29 @ 18:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0