Nu gäller det



Om en halv timme har vi samling i lokalen. Kl 13.25 ska vi dansa på stora scen. (Cityfesten börjar idag) Är jag nervös? - JA!! :O Plus att det inte alls blir lika bra som de andra åren eftersom vi dansar mitt på dagen i år och alla andra år har det vart på sent på kvällen och då har det vart värsta stämingen. Nu har vi bara 30 minuter på scenen också, och alla andra år en timme. Så aa, får se om det blir flipp eller flopp :P Får se om min hjärna funkar. Jag har bara sovit 5 timmar inatt, kom hem kvart i två eftersom jag jobbade stängning.
Kl 17 tror jag det är då är det karneval.

Skriver senare hur det gick.



Förra året på stora scen



/ Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0