Norgeflickan


Förlåt för en dålig uppdatering, men det blir så när man jobbar så pass mycket :P
Idag är jag iallafall ledig. Om ett tag ska jag ner på stan och träffa Ida, min käraste vän som nu mer bor i Norge. Hon har vart hemma i någon dag men idag ska jag vara med henne :D Får säkert höra massa nytt och roligt skvaller ;) Det ska bli så roligt att träffa henne igen!

Jag är ledig måndag-torsdag. Eller "ledig", dom kommer säkert ringa in mig för att jobba minst 3 dagar av mina 4 lediga. Idag och på torsdag då kan jag inte, men imorgon och på onsdag spelar det inte så stor roll. Det är ju bra med extra pengar. Särskilt om jag och Remi åker utomlands i septemer :) 


/ Viktoria ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0