Mys fredag


Det blev ingen solning igår. När vi hade gjort oss klar hade det hunnit blivit moln över allt. Typiskt :P Vi gick ner på stan och åt istället och kollade lite. Sen gick vi hem igen och la oss på soffan, jag somnade och sov typ i två timmar och kom försent till träningen. Men men den gick bra iallafall. Inte långt kvar nu till uppträdandet på cityfesten. Börjar bli stressad, allt ska verkligen sitta tills dess.

Jag och babe vaknade nyss. Man sover alltid länge när man sover med han. Kanske för man blir en nattmännsika och går och lägger sig typ alv 4 varje natt :P Ingen sol idag heller :( Så nu ska vi åka ut till Valbo, mitt kära hem och hämta lite kläder (jag ska få en egen gardrob här hemma hos Remi :D) alla kläder som jag har här har jag använt så mycket känns det som så nu måste jag hämta mer.
Vi ska också handla tacos som vi ska laga ikväll. Laddar nog hem någon film också :) Myspys!

Nu ska jag göra mig klar. Bye


/ Viktoria ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0