Mest aktiv..?

 Min bror skrev att jag var med på "mest aktiv listan". Kul! Men hur kan det komma sig? Jag hinner ju knappt skriva nånting nu förtiden eftersom jag jobbar hela tiden :P


Just nu sitter jag ny duschad i sängen, hemkommen från jobbet, vad annars? Har jobbat stängning 5 dagar i rad nu men imorgon blir det ett arbetspass på 11-20. Men förhoppningsvis ska chefen fixa så jag kan sluta nån timme tidigare eftersom träningarna för min del börjar imorgon igen :D Nu är det vara fem dagar kvar att jobba sen är jag ledig helgen. Dit längtar jag!
- Får jag komma och hälsa på hos dig pappa? :)


/ Viktoria ♥

Kommentarer
Postat av: erik

haha :)



Men bara så du vet så skrev jag att JAG var mest aktiv, inte du! ;)

2008-08-25 @ 16:03:26
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Farsan

Du är alltid välkommen till oss!!!

2008-08-25 @ 18:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0