Hemma


Nu är jag hemma i mitt riktiga hem. Har inte vart hemma på snart en vecka. Passade på nu när Remi jobbade. Det gör mig ingenting att inte vara hemma på ett tag eftersom jag har ändå allt hemma hos Remi, typ. Det ända jag saknar är en hårfön, badkar och hemma lagad mat :P Jag överlever utan det också. Men allt detta kommer nog att finnas inom räckhåll snart ;)
Om fem timmar ska jag ta bussen till hem nr 2 igen, hem till Remi alltså. Fast det är ju nu mer som hem nr 1 :P Hyrde American Gangster nere på stan som vi ska kolla på när han kommer hem inatt. Såklart hade han redan sett den men han kunde se den igen för det var ändå så längesen han såg den :)

Att träffa Ida igen var lika trevligt som vanligt och som alltid fanns det mycket att prata om :) Synd att hon åker tillbaka till Norge igen ikväll :/ Men jag hoppas hon kommer hem snart igen!


Här är halsbandet jag fick av Remi när jag fyllde år. Har ju glömt att lagt ut en bild på det, men där är det iallafall.
I LOVE IT!






/ Viktoria ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0