10 dagars



Idag lyckades vi vara klar kvart över elva på jobbet vilket är helt sjukligt bra! Så nu är vi hemma. Jag har kollat på tv i 1 timme nu eftersom Remi bosatte sig på toaletten i en hel timme. Han är så seg men nu är det äntligen min tur ;)

Jag jobbar 10 dagar i streck nu, en arbetsdag är avklarad så nu har jag 9 st kvar :) PENGAR! På tal om pengar, på måndag är det lön och det behövs! Jag har 2,70 kr på mitt konto. höhö man får tycka vad man vill om det. Men jag har iallafall lyckats spara 1500 kr vilket kanske är hur bra som helst gjort av mig! 


Mot duschen...



/ Viktoria ♥



Kommentarer
Postat av: Farsan

Har du sparat 1500, jösses. Sarah hälsar.

2008-08-21 @ 16:53:58
Postat av: erik

Går det bra på jobbet? :)



Har du sett att jag är med på "mest aktiva listan"? Har varit med där i 4 dagar, har varit riktigt högt upp en gång, roligt va? :D



Ha det kanon / bror din! :)

2008-08-24 @ 16:11:36
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0