Viktorias svar på 82 frågor

1. Vilken svordom använder du mest?
Fan
2. Äger du en iPod?
Nej, har inget behov av en just nu heller.

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

har ingen väckarklocka.
4. Hur många resväskor äger du?
en
5. Använder du flip-floppar?
flip-floppar? om det är samma sak som flip-flopp, så ja :P
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
om det skulle hända, så kanske coop forum.

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

det bror väl på..
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
27 dresses :)

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?

med en vännina, såklart!
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

shit va svårt.. hmm, en bil kanske ;P
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
haha aa.

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?

nej, jag är den levande sömntabletten.
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
har ingen cd-spelare. jag kör på datorn ;)

14. Vilken är världens bästa artist just nu?

jadu..
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
nej, inte vad jag kommer på. isåfall kanske utan att jag visste att det var en hemlighet :P

16. När var senast någon stötte på dig?

jag vet inte om man kan kalla det stötte men.. äh, jag vet inte. inte nåt jag lägger på minne :P
17. Vad åt du till middag senast?
potatis med någon sås och bolmkål.. det lät ju gott.

18. Använder du huvtröjor?

jaa det är ju mjukt och skönt :)
19. kan du vissla?

lite grann. utan min jädrans tandställning kan jag :D
20. Vem var den senaste som ringde dig?
adam

21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Berg- och dalbana :D gryyymt!
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
det hoppas jag verkligen inte!

23. Vilket riktnummer befinner du dig i?

026
24. Tittade du på tecknat när du var liten?

vem gjorde inte det liksom? :P
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
det duger och det heter valbo köpcentrum ;P finns väl runt en 60 butiker.

26. Hur många syskon har du?

2 bröder som fyller 14 imon.. lillasyster föds om 10 dagar :)
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
njae.

28. Vilken film kan du alla replikerna till?

ingen.
29. Äger du några popband t-shirts?

nejnej.
30. När flög du senast?
jag har aldrig kunnat flyga men jag flög flygplan för 19 dagar sen :P

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?

två.
32. Läser du för skojs skull?

nej, bara om jag måste.
33. Pratar du några andra språk?

lite engelska.
34. Diskar du din egen disk?
nej, det gör diskmaskinen.

35. Har du gråtit offentligt?

jaa.
36. Har du en stationär dator eller en laptop?

stationär = inte laptop? isåfall har jag en stationär dator.
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?

nej inte alltid. men ganska ofta :P
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
jag vill tatuera en tatuering som jag vet precis hur den ska se ut :)

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
nej, inte första.. men andra ;)

40. Kan du kasta macka?

jaa, både i vatten och på land :D
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nope.
42. Vad har du med dig in på bion?
en eller några andra att kolla på bion med och popcorn eller godis.

43. Vem var din favoritlärare och varför?

Elisabet som vi hade i svenska 1-2an på gymnasiet. hon va så snäll!
44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej.

45. Vad har du för väder?

Vårsol! :D men det är ändå ganska kallt.
46. Har du en blogg?
jaa, jag skriver ju i den just nu :D
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
religon är mitt favoritämne.

48. Gillar du att flyga?

Flygplan? neeeeej :O
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

trevlig!
50. När sov du senast på golvet?
det var nog längesen :P

51. Vilken är din favorit drink?

white russian! och den där som smakar jordgubbs milkshake. inte rosa pantern, den heter något annat.
52. Gillar du din boende-situation?
jorå, fast skulle vilja bo närmare stan :)

53. Vilken är din mammas hemstad?

gävle
54. Din pappas hemstad?

gävle
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

8-9
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?

nej, det kan jag inte påstå. inte just nu iallafall.
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
haha aa, på högstadiet. jag och ante ägde :D haha shit

58. Vilken är din favoritfrukt?

Passionsfrukt. och hallon, fast det är ju ett bär :P men jag älskar hallon
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
hehe näe.

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?

19 år den 26 juli
61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
stavning, sådär.. grammatik, nja.

62. Tror du på liv på andra planeter?

jaa det gör jag nog.
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
kommer inte på.

64. Tror du att Gud är man eller kvinna?

han är neutral :P
65. Vad var det senaste du åt?
potatis

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?

båda.
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
antagligen tog dom det som dom tyckte var finast.

68. Gillar du senap?

jaa!
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

sluta tänkta så mycket!
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
ALDRIG. kanske för mycket pengar.

71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
svår fråga! kanske Mikael Persbrant i Beck. han har ju lite damp som mig :D så är jag ju lika cool också, höhö.
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
kläder.

73. Tycker du om att krama folk?

om dom inte är äckliga, aa :) det är gött med kramar!
74. Skulle du säga att du är trendig?
nja, jag sätter ju inte på mig vad som helst!

75. Äger du en digitalkamera?

ja, två stycken. båda suger lika mycket!
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Idol amanda?! på krogen.. så hans om sa det måste var jäääklit full!

77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?

beror på vem det är :P
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
inte nån.

79. Tycker du att du är attraktiv?

det är inte så att jag tänder på mig själv :P haha
80. Vad är du allergisk mot?

ingeting vad jag vet.. så himla skönt!
81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
nej, varför skulle jag? människan har ätit kött i urminnes tider.

82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
bernst-gunnar?



Hur orkade jag svara på alla dom där frågorna? - jag vet inte! :P


/ Viktoria







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0