Tröttaste måndag



Sitter i skolan nu på administrations lektion. har just gjort klart ett häfte med övningar som vi har prov på på onsdag. kallelse och protokoll, inte så kul. ganska mycket att hålla reda på :P

I helgen blev det ju utgång både fredag och lördag. och jag jobbade både lördag och söndag, kl 11.45-19 så just nu är jag ganska död :P haha. var dock inte kul i lördags :/ har nog aldrig haft så tråkit. men det beror absolut inte på sällskapet eftersom jag alltid haft roligt med det alla andra gånger ;) vet inte vad det var för fel i lördags. inte tillräckligt pepp helt enkelt.. kanske :P

När jag kommer hem ska jag inte göra någonting :D bara vila vila och vila lite till.


/ Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0