that was fun



Gårdagen blev ändå rätt bra till slut. tiden gick fort på jobbet och jag blev inte tillfrågad och jobba idag så idag är jag ledig :) skönt! kvällen blev också bra. jag och mamma hämtade Erica och Tobias hemma hos henne och därefter hem till honom där vi gjorde oss klar och drack lite. eller jag drack, inte Erica (som vanligt nu för tiden) för hon hade vin och hon har kommit på att dricka vin är inte hennes starka sida ;) haha.
När vi kom in på krogen så satt vi och kikade lite i baren först sen dansade vi och hade trevligt :) Adam Tensta var ju där och uppträdde. han var väl okej men Lazee förra helgen i sandviken var bättre ;) faktiskt.
efter de hade stängt stod vi utanför och pratade med lite folk, då kom Tenstas kompis fram till Erica och frågade om vi skulle med på efterfest.. jag tror vi sa nej, men varför vi gjorde det vet jag inte :P haha
vi gick ner på stan och jag köpte en hamburgare för mina sista pengar. onödigt! för jag var inte ens så hungrig. men men, sen kom en taxi och skjutsade hem oss och jag somnade på soffan :)
om man drar en slut sats av kvällen så hade jag kul! fast jag levde i min egen lilla bubbla mesta dels av kvällen :P men det var det som en del av det roliga ju :D

Nu sitter jag här ganska trött. (somnade på bussen hem typ 7 gånger) ska nog sova en liten blund nu.. sen skulle jag behöva plugga också :/ får se hur det blir med det.



"När jag säger Gävle säger ni stad!
gävle stad, gävle stad!"



Släpp lös lite till, så blir det bra sen.

image108




måste pack upp väskan också. sånt är jobbit :P


/ Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0