Studentklänningen är nu köpt



Jag har hittat min studentklänning nu :D säger inte hur den ser ut och säger inte vart jag köpt den. det som är bra är att det bara finns 5 st av den, så det är inte många som kommer ha den på studenten.. om ens någon kommer ha den. hoppas inte det ;) om jag måste erkänna så var det Frida och Ida som hittade den åt mig ;P TACK GUMMOR! och på tal om dom så flyttar dom till Norge på tisdag :( det blir inge kul alls!

shit asså, mina pengar bara rullar nu :S idag har jag gjort av med 1150 typ. köpte även en annan klänning idag (än studentklänningen asså) och en t-shirt. får se om jag lämnar tillbaka något. köpte ju klänning och en tröja igår också ju. sen måste jag köpa present till adam eftersom han fyller på onsdag. men mamma kommer nog hjälpa till att betala lite där också :) men men, vi får se hur jag löser det här. så vill jag jätte gärna ha ett par skor som jag hittat :O shit! jag älskar dom! svarta pumps med svart trä klack. men jag har ju redan 3 svarta pumps, lite onödigt känns det ju om jag skulle köpa dom men dom är ju så snygg så jag vet inte vad!
öööh, är jag shopping beroende eller?! :O

image105




17 dagar kvar tills lillasyster kommet till världen :)



/ Viktoria ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0