Söndags kväll



Yes, då har man ännu en gång klarat av en helg med massa arbete :) det gick bra!
pengar pengar pengar!
Och nu sitter jag här igen, helt slut i kroppen :P men måste ta nya tag nu och fortsätta på mitt tal. det måste bli klart idag så jag har tid att träna på det imon, för sen på tisdag gäller det :/ usch, det kommer inte gå bra.


Igår kväll åkte jag hem till Angelica och Tobias. Han var inte hemma länge för vi skjutsade ner han på stan direkt när jag kom typ.. med Angelicas bil ;) den är gullig. och ett jäkla drag i den för att vara en sån gamling, haha! ;)
vi åkte tillbaka hem till dom, rostade mackor och hade skagenröra som pålägg :D I love it! jag åt sex stycken, höhö. så tog vi två glas vin till. sen åkte vi ner på stan med bussen. men vi lyckades missa den två gånger för vi satt och babbla så jäkligt. vi hann till och med dricka en lite grogg var :P
när vi var på stan mötte vi Sandra och gick vidare till Mingel&Bar där vi köpte oss ett glas var. det var faktiskit riktigt mysit och trevligt :)


/ Viktoria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0