Sista april



Sista april idag då, ett av årets överskattade helg! Tycker nyår också är lite överskattat. Men då firar man ju att det blir nytt år och nya möjligheter iallafall. Men sista april, varför firar man det så hårt egentligen? Visst, jag skulle också ha festat idag om det inte vore så att jag jobbar imorgon.. men ändast för att alla andra gör det och att man känner sig tråkig om man bara sitter hemma. Det är min åsikt om sista april :P
Ikväll ska jag vara med Erica. Vi ska bara ta det lungt. Vara hemma hos henne först, sen kanske åka och hälsa på lite folk runt om i Gävle :P Och jag vill se en majkase!
Jag och Erica kör utgång imorgon istället! ;) yees, jag är ledig på fredag!

Idag efter skolan var jag, Angi och Emma på stan och shoppade lite och åt glass :) jag som bara skulle köpa mina jeans som jag la undan igår höll såklart inte det löftet. det blev två linnen också. inte bra för min ekonomi :/
- Ja, jag är shoppingberoende!
Måste också säga att jag har inte skrattat så mycket på länge som jag skrattat åt Emma idag i skolan! :,D Jag tänker inte förklara vad som hände för det låter inge kul om man berättar. Man var liksom tvunge att se det live för att fatta att det var kul. haha :D


image124

Jeans från Cubus, 199 kr
Linnen från Gina, 99/129 kr




Igår när min bror satt sig i min säng hända detta.

image125 
Ska köpa nya sängben snart innan jag vaknar av att sängen brakar helt.. Vilket jag nog gör snart :P


10 dagar kvar..



/ Viktoria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0