Shopping med Idisen




Efter praktiken idag så tog jag och Ida bilen till stan och kollade och shoppa lite :) jag köpte en snygg "jacka" på HM. asså det är inte en jacka men typ.. man har den liksom inomhus :P den är grå. sen när vi gick till gina så såg jag en liknade fast en gul, så jag var tvungen att köpa den också. höhö. dom är sjukt snygga. blev väldigt nöjd med dom plaggen :D sen köpte jag en ansiktsmask och en glitter eyeliner också :)
efter vi shoppat klart gick vi och åt på Mingel & Bar. Ida åt kyckling och klyftpotatis. hur gott som helst! :O det var godare än min räk sallad ;P jag måste äta det nästa gång jag går dit!

Nu ska jag gå ner och kolla på ett program med min kära bror :) Spårlöst heter det. premiär nu kl 20.00.
sen ska jag beställa en jacka från HM, ta mig ett bad och sen slutligten sussa i sängen.

Imorgon blir det utgång med Erica! Lazee på Kharma, peppa ;) synd att man ska jobba på lördag bara :S men börjar halv 12 så det är ganska lugnt :)

PS. sista april blir det uppsala med tjejerna! :D


/ Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0