Nationellt prov & frisör besök




Det ändå vi hade i skolan idag var nationellt prov i svenska B, skriftlig. det gick väl bra, hoppas jag. jag skrev krönikan med rubriken "Sagans underbara värld". jag tror den hette så iallafall, haha! och igår hade vi muntligt, tal alltså. det tror jag faktiskit gick bättre än det skriftliga idag, förutom att det var lite kort. men det känndes ändå bättre ändå. jaja, det visar sig :)
Vi fick sluta när man hade skrivit klart, men jag, Erica och Pontus gick och åt sen satt vi ett bra tag vid datorn :P vi var klar vid kvart i elva, men åkte hem fem över ett. vi gillar skolan så mycket ;)

Klockan kvart över två hade tid hos min frisör :) hon hade fixat klart mitt löshår det vill säga sytt dit clips :P så hon satt i det och klippte till det och jag lär säga att det blev grymt bra :D jag är jätte nöjd! nu är bara frågan om jag kommer kunna sätta i det lika bra själv när jag ska använda det. måste träna på det! :P men det är ju två och en halv vecka kvar tills jag ska använda det på riktigt för första gången. nämligen studentkryssningen ;D så jag har ju ett tag att träna.
Shit, två och en halv vecka! det är inte långt de eller! iiiiiiih.. börja tagga! synd bara att det är världens trökigaste tema :/ beach. jag säger bara: finns det något tråkigare?! men de är ju bra för dom som vill visa upp sig.. sånna finns det ju 100 tals av! blä! men men, jag tänker då inte följa något tråkit tema.. jag vill och ska klä mig snyggt! :) visa upp sig på det rätta sättet helt enkelt ;) jag läääängtar!


image118
Så här ser mitt hår ut när jag har löshår i!

Tänk att jag betala typ 1100 kr för mitt och mitt ser verkligare ut en många andras som betalat ca 6000 kr för sitt. där gjorde dom sitt livs misstag :P


Nu ska jag kila ner och äta!



/ Viktoria ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0