Narciso Rodriguez



Narciso Rodriguez.


image99
Jag vill ha! Eller snarare, jag ska ha! ;) så jävla goooo!




Idag gjorde vi ingeting i skolan.. känns att man närmar sig slutet :P jo, jag köpte bal biljett åt adam ;) hihi
efter skolan var jag och lämnade in mina käraste skor jag köpte i Paris på omklackning. Erica och Angelica var så snäll som gjorde lite sällskap :) så va vi in på glitter en snabbis för angelica ville kolla (vem annars ;P) så ser jag en väska där inne som jag köpte i Paris :O kul att den finns här.. inte! fast de fanns inte den färgen jag har iaf, men ändå! jag köpte den i värsta B affären där, haha så fanns den på Glitter här ;P höhö. Angelica köpte den ;) och Elina också.. träffade henne där inne :) sen var dom slut :P

Nu sitter jag bara här och väntar på att klockan ska bli 16 för då ska jag vara hos frissan. ska klippa topparna och beställa clips till studenten :) man kommer känna sig fräsch efteråt, det gillar jag. älskar känslan av friskt hår! känns som det växter bättre och snabbare.. det gör det ju också :P
sen ska jag nog sola efteråt.

Om två veckor blir adam stooor! ;) måste börja tänka på vad jag ska köpa i present. svårt! men det ska gå :)


På fredag blir det riktigt kul! ;) rock awaaay



/ Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0